Saturday 31 January 2015

English Cotton

Tahun 2015 nak pakai kain english cotton. Selesa tak panas pun.31 Jan aku cari tempat yg jual borong.

Ni ha kedainya di Sentul Perdana,Bandar Baru Sentul KL.Kedainya di atas (tingkat 2)speedmart. Aku parking kat UTC.Susah nak dapat parking depan kedai.Tak apalah jalan sikit bukan jauh pun. Last promosi hari ni.


Kain sulam dari Bandung


Kain viscose..paling rendah harganya rm38.00 sepasang.


Bahagian kain english cotton ni. Ada yang 3.5 meter 50" bidangnya. Harga rm38.00. Tapi mesti beli minimum 10 pasang.Kalau beli 12 pasang akan dapat percuma. 25 pasang pulak dapat 3 pasang percuma.Aku beli 10 dahlah. Kainnya dari Vietnam. Kain dari negara mana yg terbaik ye? Kat fb kebanyakannya dari Vietnam je,gred 3AAA...


Pelbagai jenis kain sulam dari Bandung.


Kain denim nak buat skirt n blouse pun ada. Kain corak petak2 tengah hot.


Kaunternya..masa aku datang aku je pelanggannya. Boleh beli cash or credit card. 


Dapat kad voucher.selepas pembelian ke-10 baru dapat ye...hehehe...kena beli banyak lagi la. 12 Feb ni ada corak baru. Beli online pun boleh tapi aku nak tengok n belek sendiri.





















No comments:

Post a Comment